Technik mechanik lotniczny
Technik mechanik lotniczy
kierunek 5-letni
Zostań mechanikiem lotniczym, pracuj z najnowocześniejszą technologia lotniczą z użyciem najbardziej zaawansowanych rozwiązań do naprawy i diagnostyki samolotów.
Obcuj z najwyższymi standardami kultury technicznej. Zostań członkiem zespołu profesjonalistów z różnych dziedzin i branż, który będzie naprawiał samoloty.
Przedmioty wybrane do punktacji: język polski, matematyka, język angielski i fizyka
Przedmiot rozszerzony: matematyka
Języki obce: język angielski, język hiszpański
Przedmiot dodatkowy: projektowanie i programowanie urządzeń
Wysoki poziom nauczania i dobre przygotowanie do egzaminu zawodowego w kwalifikacji:
TLO. 03 Wykonywanie obsługi technicznej płatowca i jego instalacji oraz zespołu napędowego statków powietrznych
pod patronatem podkarpackiej firmy EME Aero
Rekrutacyjne w EME Aero
Wycieczka do zakładu patronackiego EME AERO
Absolwent kończący szkołę w zawodzie technik mechanik lotniczy będzie wykonywał zadania zawodowe w zakresie obsługi liniowej i hangarowej statków powietrznych, oceny technicznej oraz naprawy zespołów i wyposażenia statków powietrznych. Dzięki Wam wielkie maszyny latają bezpiecznie!!!!
naszej szkole jest:
najnowocześniejsza szkolna hala serwisowa - dwa turbowentylatorowe silniki CF6-50 (stosowane wcześniej m.in. w samolotach Boeing 747), waga ponad 4 tony; specjalistyczne oprzyrządowanie i dokumentacja serwisowa; pracownie wyposażone w nowoczesny sprzęt i specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania procedur serwisowych.
samolot Liberty XL2 na wypożyczeniu z OKL do nauki budowy płatowca.
Łańcut ośrodkiem certyfikacji L2 - licencji na mechanika szybowców, motoszybowców i małych samolotów do 1200 kg.
Jako mechanik lotniczy znajdziesz zatrudnienie w:
Zakładach produkcyjnych przemysłu lotniczego wykonując pracę bezpośrednio przy produkcji statków powietrznych i związanych z nimi wyrobów, części i akcesoriów
Zakładach projektowych przemysłu lotniczego przy opracowaniach technologicznych i konstrukcyjnych płatowca; zespołów napędowych i ich podzespołów; części, wyposażenia statków powietrznych
Organizacjach obsługowych lotnictwa cywilnego, certyfikowanych zgodnie ze standardami europejskiego prawa lotniczego, przy bezpośredniej obsłudze i naprawach statków powietrznych jako licencjonowany personel poświadczający kategorii A, B1, B2, B3 lub C
Na każdym lotnisku jako wykwalifikowany personel poświadczania obsługi statków powietrznych
W laboratoriach lotniczych ośrodków badawczo-rozwojowych i aeroklubach lotniczych.
Technik Mechanik Lotniczy to także zawód dla kobiet
← Wróć do bloga